Followers

16 Mayıs 2012 Çarşamba

Avene Cleanance Jel *bittii bitti


Bu bitirdiğim sanırım dördüncü jelim, o kadar sadığım aslında sevdiğim markalara.
Cildim yağlı ve akneli olduğu zamanlarda kullanıyordum, her şeye tepki veren her şeye kızaran cildim bu jelle sıfır kızarma sıfır kaşıntı sıfır her şey.
Alerji yapmayan nadir ürünlerden birisi Avene Cleanance Jel, hatta alerji yapmayan nadir markalardan diğer ürünlerinde de böyle bir şey rastlamadım.
Bu jel 200 ml ve yaklaşık 8-9 ay gidiyor bana, fiyatının hakkını tamamen veriyor ki zaten 38-39 lira ama ben ikisi bir arada satılan setlerden 65 lira gibi bir şeye alıyorum.
Bu bitti diğeri hemen açıldı tabii ki onunla devam ediyorum, her jel bittiğinde üzülüyorum. Çünkü güzel vakitler geçiriyoruz beraber =)
Bu üründen minicik bir nokta foşur foşur köpürüyor ve sonrasında cildinize dokunduğunuzda ayyy yumıışacııık diyorsunuz. Yani ben de öyle oluyor, ayrıca sabah akşam kullanıyorum, aynımda taşıdığım küçük bir boyu da var, yani beni her şeyimden alıkoysunlar bu jelimden koymasınlar.
Bununla yıkadıktan sonra tonik kullanıyorum, pamuk bembeyaz. =)
baya uzun senedir 4 ya da 5 senedir kullanıyorum bir tek roaccutane tedavisinde ara vermiştim ama şimdi yine geri döndüm kokusunu, dokusunu çok özlemişim dedim kendime. 
Eğer yağlı, parlayan, gözenekli bir cildiniz varsa üstüne bir hassassa, şiddetle tavsiye edilir.

AVENE CLEANANCE GEL

Açıklama :
Yağlı ve Akneli Ciltler için Temizleme Jeli
Özellikle yağlı, akneli ve problemli ciltleri tahriş etmeden temizler. Cildi arındırır, bakteri oluşumunu engeller. İçeriğindeki çinko glukonat ile anti-enflamatur, gliserol ile nemlendirici, cucurbita pepo (bal kapağı çekirdeği) ile sebum düzenleyici, avene termal suyu ile yatıştırıcı etkiye sahiptir.
Kullanım Alanları :
Yağlı ve akneli ciltlerde nazik temizlik sağlar.
Kullanım Şekli :
Günde 2 kez sabah ve akşam olmak üzere hafif ıslak yüze parmak uçlarıyla masaj yaparak uygulanır. Özellikle t bölgesinde yoğunlaşarak daha sonra durulayın.
Sunum Şekli :
200 ml. Şişe
Bu da alıntı jel hakkında.


16 yorum:

  1. Ben de testerını denedim ve sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu jeli bende cok seviyorum, ben hala ilkindeyim ama dedigin gibi cok uzun dayaniyor, benimkide bir seneye yaklasiyor galiba, bitmek bilmiyor : )

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar

    Avene Cleanance Jel ve tüm Avene ürünlerini siz güzel bayanlar İstanbul Şişli'den eczane güvencesi ve % 25 indirimli olarak alabileceğiniz site adresi olarak www.eczanemizburada.com2u önerebilirim.

    Dr. Adnan AYDOĞDU ve eczanemizburada.com

    YanıtlaSil
  4. tonik olarak ne kullanıyorsunuz üstüne?

    YanıtlaSil
  5. Avene nin kendi toniğini kullanıyordum o zamanlar ama bir süre sonra kuullanmadım gerek duymuyordum çünkü şu an da kullanmıyorm mesela

    YanıtlaSil
  6. ben bu jeli almaya düşünüyorum ama karar veremedim daha sivilce yapıyormu acaba ??

    YanıtlaSil
  7. Uzun süreli kullanımda kurutma yapıyor mu?

    YanıtlaSil
  8. Bende kocaman kocaman sivilceler yaptı , çok geriyor cildi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden acaba ya bendede yapti acaba normalmi icindekinleri disari cikarmasi

      Sil
    2. Bendede yapti acaba normalmi icindekinleri disari cikarmasi

      Sil
    3. Neden acaba ya bendede yapti acaba normalmi icindekinleri disari cikarmasi

      Sil
  9. Roaccutane da niye ara vermistin??

    YanıtlaSil
  10. Roaccutane da niye ara vermistin??

    YanıtlaSil