Followers

14 Nisan 2012 Cumartesi

VICHY PURETE THERMALE 3 in 1 - yorum



3ü bir aradaymış yani üstünde yazdığına göre; Temizleyici Süt, Tonik Losyon, Göz Makyaj Temizleyicisi

Ürünü parmaklarınıza alıp cildinize sürüyorsunuz makyaj yaparak, sonra pamuk yardımı ile temizliyorsunuz, sonuç o kadar harika değil, yanaklardaki his evet güzel ama öyle abartılacak bir tarafı yok. Ayrıca bu ürünle allığımı ve maybelline matte mousse fondötenimi anlattığım gibi çıkartıp Bioderma H2O ile sildiğimde yine birazcık geliyor bilemiyorum artık ben mi iyi süremiyorum ayrıca gözlerime hiiiiç değdiremiyorum çünkü çook yakıyor. Halbuki hassas gözlere sahip değilim, Sebamed Liquid bile yakmıyor bu kadar.
Ayrıca üstünde "Hassas cilt, gözler ve lens kullanıcıları üzerinde test edilmiştir." yazıyor ama benim gözlerim için pek uymadı ben de bu yüzdem cildi karma olan kardeşime verdim. Zaten yağlı bir cildin kaldırabileceği bir temizleyici değil bence. Çünkü çoook aşırı kuru cildimi bile yumuşacık yapıyor yanaklarımı falan ama iddia ettiği gibi "Ingredient Innovation: Captelae™, a shea plant extract, which works like a micro-magnet to remove impurities from the skin. With Vichy Thermal Water, clinically proven to soothe and fortify skin. Also with vitamin B5 for its moisturizing properties. Lightweight non-greasy fluid. No rinsing required.



Results: Face, eyes and lips are perfectly cleansed in one simple step. Leaves skin feeling soft and supple.

Dermatological Standards: Allergy tested. Tested on sensitive skin under dermatological and ophthalmological control and on contact lens wearers. Alcohol-free. Soap-free. Colorant-free. Skin pH. Non-comedogenic." 

büyük bir etkisi yok, Captelae ekstresi içeren, hassas ciltler için uygun, tek bir seferde gözler, cilt ve bütün makyaj temizliğini sağlan bir ürün değil ayrıca.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder