Followers

10 Nisan 2012 Salı

Refresh Göz Damlası ve Tears Naturale Free Karşılaştırması

Roaccutane tedavimin 4. ayını bitirmek üzere olduğumda başımda bir ağrı vardı. Ama neden olduğunu bir türlü anlamıyordum. Gözlerimin arkada tarafı sanki yırtılırcasına ağrıyordu. Meğer göz kuruluğuymuş. Önce Refresh denedim, bir arkadaşım 3-4 kullanımlık verdi. Bir kere başını koparttığınız zaman hepsiniz göze sıkmanız gerekiyor ki bu da ağlıyormuş efekti yaratıyor. Neyse 3ünü de kullandım pek bir rahatlama yok hatta göz yaşı akınca silmeyi unutursam yanaklarımda kuruyup derimle beraber pul pul olarak çıkıyor. Kısacası pek bi' rahatsız oldum ben Refresh'ten, hem tek kullanımlık hem küçük hem de bu yanaklarımda kuruma gibi yapması ve gerçekten de öyle rahatlatıcı bir etkisinin olmaması dolayısıyla.





Sonra eczaneden başka bir göz damlası rica ettim aynı formatta yine tek kullanımlık öyle cebinizde taşıyabiliceğiniz formatta ama daha iyi bir göz damlası verdi; Tears Naturale Free. Her biri Refresh'ten daha büyük, bir kere ucunu kırdığınızda hepsini kullanma zorunluluğunuz yok kapatabiliyorsunuz tekrardan öyle taşıyabiliyorsunuz cebinizde, hem de daha bir rahatlatıcı etkisi var. Benim günde 3-4 kere birer damla uyguluyorum, o kadar rahatladım ki anlatamam.


Arasındaki farkı görmek için fotoğraf çektim yan yana; Tears Naturale Free baya bir büyük ve koparttığınızda kapağını takabiliyorsunuz ama Refresh öyle değil tek kullanımlık ve daha küçük. Eczacılar hiç bir farkı yok deseler de bence gayette var.

Siyah yazılı olanlar Refresh, büyük olanlar Tears Naturale.

İkisi de aynı fiyat 9.90 ama performans, miktar ve tekrar kullanılabilirlik açısından Tears Naturale Refresh'i döver. =)



13 yorum:

  1. bende kullanıyorum ve çok memnunum...

    YanıtlaSil
  2. Bendede göz kuruluğu var çünkü lens kullanıyorum, ne kötü birşey yaaaa, millet uzun yıllar lens kullanıyor yinede göz kuruluğu yaşamıyorlar, bu damlaları bende denedim düzenli kullanamıyorum bir türlü,o yuzden tears naturale nin daha iyi old nu anlayamadım...En son "visine" diye bir göz damlası duydum rahatlatıyormuş onu deneyeceğim birde,aklında olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben lens kullanmadigim halde goz kurulugubu cekiyorum ama ben tears naturale i seviyorum denemem baska bir sey cunku goz kurulugunun vergidu bas agrisini kaldiramam :(

      Sil
  3. Canım bir göz doktoruna gitmelisin bende göz kuruluğu var 2 yıldır raporlu buna benzer bir damla kullanıyorum ve sonuç harika. Göz kuruluğu hafife alınacak bir şey değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittim zaten o zamanlar gitmistim simdi daha iyiyim :)

      Sil
  4. Blogunu severek takip ediyorum. Ancak bu şekildeki yazıların olmaması gerektiği görüşündeyim. Bunlar herhangi bir kozmetik değil, bunlar İLAÇ! Sence/bence şeklinde alınabilecek, kullanılabilecek ürünler değil. Yanlış ilaç kullanımının en büyük nedenlerinden biridir komşu tavsiyesiyle kullanılan ilaçlar. Bu da ondan farklı bir yöntem değil hak verirsin ki. Bu konuda çok daha duyarlı ve dikkatli olursan daha güzel olur. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben ararştırırken bir sürü blogta okumuştum, doktorumdan reçete etmesini istediğimde de reçete yazmayayım sigorta karşılamıyor falan demişti ben de ciddi bir ilaç olduğunu düşünmedim açıkcası :: kimseye önermiyorum ama ikisini de aynı birbirinin muadili dediler ben de ona göre yazdım, sonuçta roaccutane tedavimi de yazdım ama önermedim kimseye, sadece tecrübelerimi başlaştım roccutane süresince.

      Sil
    2. Sigorta bu ilaçları karşılar, ancak sadece göz uzmanının uygun teşhis ile yazdığı reçete karşılanır sigorta tarafından. ;) Ve evet, bunlar birbirinin muadilidir ama muadil dahi olsa her hasta her ilaçtan aynı etkiyi görmeyebilir, doğrudur. Ayrıca biliyoruz ki bloglarda bir ürün için 'güzel/ben sevdim' dendiğinde 'alın/öneriyorum' ve ya 'ben sevmedim' yazıldığında 'sakın almayın, hiç önermiyorum' yazmaya lüzum yoktur zaten. ;)
      Uyarım sadece bu ilaç için değildi aslında. Yarın da kullandığınız ağrı kesicileri karşılaştırmanızdan korktum açıkçası ve uyarmak istedim. ;) Haklısınız, bloglarda bir de roaccutane furyası var, herkes adını dolamış ağzına ama o ilacın da ismiyle anılmasına karşı bir eczacıyım zaten. ;) Lütfen kişisel algılamayın. Sevgiler.

      Sil
  5. gittiğim bir göz doktoru bu damlaların hep gözyaşı miktarı ve analizi ölçülerek kullanılması grektiğini.aksi takdirde gözyaşı bezlerimin tembeleşip hayat boyu damla kullanmak zorunda kalabileceğimi söyledi.artık kafaya göre damla kullanmıyorum

    YanıtlaSil
  6. Refresh de yeniden kapatılabiliyor, yazıda yanlış bilgi vermişsin. Gün içinde tekrar kullanılabiliyor ama kalan damlayı ertesi gün kullanmak tavsiye edilmiyor diğer tek kullanımlık damlalarda olduğu gibi .

    YanıtlaSil
  7. Refresh göz damlası bir kerede tamamen kullanılmıyor.:) Normalde ne kadar damlatıyorsan o kadar damlatman yeterli, her göze bir iki damla. Ve Refresh'in de ağzı kapanabilir, gün içinde tekrar kullanılabilir.

    YanıtlaSil
  8. refresh in de kullandıktan sonra kapağı kapatılabiliniyor.

    YanıtlaSil
  9. Yıllardır lens kullanıcısıyım doktora gittim göz kuruluğu için Tears Naturale Free yi yazdı gidip aldım ilk kullanımda baş ağrısı yaptı, gece yatarkende kullanmak gerekiyor kullanmaz olaydım karın ağrısı yaptı uyuyamadım.Yan etkilerindede karın ağrısı yapabilir yazıyor.Nekadar kullanabilirim bilemiyorum.Kısacası berbat.

    YanıtlaSil