Followers

20 Nisan 2012 Cuma

Lipcare Dosyası - Nivea - Oriflame Tender Care


Dudaklarım için kullandıklarımın hepsi

Roaccutane tedavisi görünce bütün dudak ürünlerini kullanır oldum, Blistex Mediplus ve Raspberry ve Lemonade Blast'ı unutmuşum çekmeyi ama genel bir değerlendirme olacak onları da sonra değerlendiririm daha bitmediler bile.

Niveaların içinde renkli olanlar gerçekten nemlendirme konusunda hiç bir şey yapmıyorlar.
Sıfır hatta nemlendirme dışında kurutuyorlar bile diyebilirim, yeni versiyonları. Halbuki lisede pırıltısız koyu vişne renklisi vardı süperdi, neden değişti ne oldu bilmiyorum.

Ayrıca nivea caregloss shine'ı artık hiç bir yerde bulamıyorum. Halbuki hem gloss hem nemlendiren hem de o kadar doğal ve parlak gösteren bir ürün ki. Eskiden bunun bir de pembe ve kırmızısı vardı onları hiiç görmüyorum. Bitmesin diye az az kullanıyorum, tadı da çok güzel.

Nivea Lip Care Essential - Shea yağlı olduğundan falan bahsediyor ürünün kabında ve gerçekten o kadar güzel nemlendiriyor ki ve doğal bir parlaklık veriyor. O kadar doğal ki ben çatlayan ağız kenarlarıma, çeneme, pulpul olan yanaklarıma bile sürüyorum bazen pek de hoş. Bu ürün olmazsa olmazlardan. Roaccuntane süresinde, montumda, kabanımda, hırka ceplerimde, çantamın iç gözünde ve makyaj çantamda olmak üzere bir sürü bundan taşıyordum. O kadar da çok bitti ki sanılır ki yiyorum ama tedavi süresince çok etkili oluyor.

En sondaki mini minnak şey ise Oriflame Tendercare Vanilla

Kuruluğu giderir, cilde yumuşaklık ve canlılık kazandırır. Doğal balmumu içeren bu özel formül, dudaklarda, yüzde, tırnak diplerinde, kısacası cildinizin kuru ve sert hissedilen her bölgesinde kullanılabilir. 15  ml.
Bu ürünü çok seviyorum, vanilyalısının kokusu o kadar güzel ki minicik olmasına rağmen bereketli ve Nivea'nın Essential'sından daha iyi nemlendiriyor. Aslında cildim yağlı iken anlamazdım ne nemlendiriyor ne nemlendirmiyor. Ama kupkuru, tam takır kuru bakır olunca anlamaya başladım ve bu ürün bi' nimet. Tek kötü özelliği elle sürüyorsunuz, hijyenik değil öyle her yerde sürülmüyor, kullanışlı değil ama onun dışında yok böyle bir nemlendirme. Bir de vişnelisi çıkmıştı geçen aylarda koyu kırmızı minnnak bir kutu. Ayrıca az önce öğrendiğim kötü bir özelliği daha varmış.
İçerik Listesi;

PETROLATUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, CERA ALBA, PARAFFIN, ACETYLATED LANOLIN, CETYL ALCOHOL, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLPARABEN

İçeriğine bakınca soğudum üründen ama bilmiyorum yine de. Ben gözle görünür hiç bir zararını görmedim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder