Followers

15 Nisan 2012 Pazar

Kendini Kaş Kalemi Zanneden Eyeliner - Flormar EyeBrow Liner

Yıllar önce eyeliner süremeyen bir kadındım ben de.
Gözleri hep boş boş bakan.
Bir bir kadın, muhteşem bir Hatun, elinde kalem, kağıtla tramvayda iki durak arasında neyin ne olduğunu anlatıverdi, hatta füniküler bile olabilir hatırlamıyorum.
O günden sonra benim de eyelinerlı gözlerim, eyeliner dolu bir makyaj çantam oldu, bu anlattığım ikinci göz ağrım oluyor. =D


Öyle bir çok blogda okudum yok böyle rahat böyle süper böyle iyi falan filan. Gittim aldım, iki rengi var zaten kahverengi ve siyah. Çok düşünüyorum kim böyle bir kaş liner istiyordur acaba nasıl kullanıyordur, benim için dert oldu o derece. Neyse gittim aldım ikisini de denedim gözümde. İyi yanlarını hemen söyleyeyim;

*Çoook kolay sürülüyor, ben şahsen acelem varsa göz makyajına 1 dakika falan anca harcıyorum.
*Gayet güzel renk veriyor hele ki kahverengisi günlük makyaj için pek bir hoş
*Çoook ucuz 5-6 lira gibi bir şey
*1 aydır bende kendileri, akmadır kokmadır hiiç öyle dertleri yok hele ki Flormar'ın Eye Liner Pen'i iki haftada kururken

İşte geldik zurnanın zırt dediği yere evet süper de iyi de sorun ne demek lazım;

* Çıkmıyor gözden kardeşim, sabitlendi mi gitmiyor kalıyor öyle.
* Ben bioderma h2o, vichy 3ü 1 arada, vichy makyaj temizleme suyu, sebamed liquid hepsini denedim, gitmedi, azıcık bi' bana mısın dedi o kadar, ama duruyor öyle sinir bozucu.
* İki kere üst üste gitmeniz gerekiyor tam net bir ton elde etmeniz için.

O yüzden pek tercih etmiyorum bir de kolayca çıkabiliyor olsaydı süperdi neyse buna da şükür.



    
Okadar uğraşıp çıkmayınca böyle kalıyor.









5 yorum:

  1. svieri bunlarda çok güzel gözüküyorlar özellkle siyahı ;) ama ben böyle uğraşır uğraşır çıkaramazsam çıldırabilirim XD inglot gel eyelinerda böyle çok kalıcı ve kömür siyahı ama gözümden waterproof makyaj temizleyiciyle ovaladığımda bile çıkmadığı için en fazla 10 kere kullanmışımdır :)

    YanıtlaSil
  2. bunlar 5 liramı ne bir arkadaşım kolay çıkartıyor kurumadılar da bir rengini alıp deneyebilirsinn ben en çok kahverengi sürüyorum işin garip tarafı ince kuyrukta yapılıyor hayır neden böyle bir eyeliner çıkarmaz ki flormar böyle ne bileyim eyeliner pen hiç güzel değil mesela =)

    YanıtlaSil
  3. EVET ben kaş kalemi olarak kullanıyorum çokta memnunum çıkmaması benim için sorun değil eyeliner olarak pastelden vazgeçemiyorum hem alerji yapmıyor hem kalıcı hemde kolay temizleniyor şiddetle tavsiye ederim 20tl fiyatı

    YanıtlaSil
  4. Nasıl çıkmıyor yaa evet kuruduğu zaman ellesen de çıkmıyor ama yağmur yağdı kaşlarım gözlerime aktı. Çıkmayanını bulsam dişimi kırıcam zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa hiç yağmurda kullanmadım ama ben de özellikle kahverengisi akmıyor suyla yıkayınca da belki dağılıyor ama sabit kalıyor, yağmurda öyle akması çok kötü olmuş

      Sil