Followers

8 Nisan 2012 Pazar

Kaş Rengini Değiştirmek/Kaş Boyamak

Kaşınız seyrek ve açık renkliyse, teniniz beyaz kırmızı/sarı gibi saçlar kullanmak istiyor ama kaşlarım kara kara kalır sırıtır diyorsanız, kaşınızı boyayın ya da boyatın. Ben hep saç boyasını hem de kaş boyasını denedim kaşımda. Saçlarımı kızıl yaptığım için beğenmedim kaşlarımın koyu kahve durmasını ve rengini biraz kırayım dedim tecrübelerimle şunu söylemek istiyorum;


İfadeyi nasıl değiştirdiğini görmek için;




* Kullandığım kaş boyası; Refectocil kaşta ne kadar tutulursa o kadar koyu renk veren boya ben açık kahve rengini kullandım ve kendi kaşımdan pek farkı olmadı ve sonra öğrendim ki ne kadar tutulursa o kadar koyu oluyormuş. Başka renklerini kullanmadım ama. Renklerine bakmak için; TIK
* Bitkisel bir boya kullanayım dedim rengini koyu kahveden kırmak ve öyle ben kaşımı boyattım diye bağıran bir görüntü olmasın, hatta turunculuk bile olmasın yapay durur diyorsanız, 6.1 küllü koyu kumral bir renkle boyayabilirsiniz. Tüp ve düşük volümlü bir oksidanla küçük bir kapta karıştırıp gözlerinizi boyadan koruyarak tabi ki yapabilirsiniz ama bilin ki çoook tehlikeli. O yüzden sakın yıkamayın, silin, ıslak bir bez ya da mendille göze akıtmayan boyayı almaya çalışın sonra ise gözünüz kapalı yıkayın. Tavsiye edilmiyor ki en iyisi bir kuaförde ya da kaş boyası ile yaptırabilirsiniz ben kaş boyasını sevmediğim için böyle denemiştim iki kere. Ayrıca boya bozulmuyor 1 ay sonra tekrar kullanabiliyorsunuz.
* Sakın tüy sarartıcılarla denemeyin eğer  turunculuk istemiyorsanız. Çünkü daha çok bal sarı/amber sarı 7.3 tonlu bir renge geliyor kaşınız ayrıca dibiniz geldiğinizde tekrar boyamak isteseniz önceden boyadığınız yer daha açık dipler koyu oluyor ayrıca kaşınızın ne kadar açılacağını tahmin etmek çok zor.
* Kaşınızı kaş boyaları ile boyayın ki sonra küstürmeyin. Çünkü bir arkadaşımın tecrübeleri ile diyebilirim ki ayda bir kaşını boyatan birisi, kaşı baya seyrelmişti sonra ne usturalar ne badem yağları ile uğraştı hiç gerek yok bu gibi dramlara.
* Belirgin bir kırılma istemiyorsanız koyu kahveden sarı gibi, kaş jelleri var onlardan alıp kullanabilirsiniz ne kadar sağlıklı bilmiyorum ama ben düşük durmasınlar diye şeffaf kaş rimelini - Oriflame Giordani Gold Kaş Şekillendirici Jel- kullanıyorum. 
Şöyle renkleri var;
Ulaşmak için; TIK


* Hala tatmin değilseniz, kaş kalemlerini kullanabilirsiniz ama koyu kahve bir kaşı sarı ya da açık kahve göstermez tabii ki.

* Şunu unutmayın ben kaşlarımı kesmiyorum bir kere boyasam rengi değişmez denemeyin, vücudumuzdaki bir çok kıl aslında uzar hatta ayva tüylerimiz uzar ve uçlarından kırılır sürekli. Bize uzamıyormuş gibi gözükür sadece. O yüzden boyadığınız kaşınız muhtemelen 3 hafta ya da 7 hafta arasında eski rengine geri dönecektir.


Daha fazla bilgilenelim diye;


4 yorum:

  1. Kaşlarımın biçimsiz olmasından dolayı ben de kaş makyajı yapıyorum. Paylaşımın için ellerine sağlık. Yeni bloğuma beklerim. :)

    YanıtlaSil
  2. bitkisel boya olarak ne kullandınız ve ne kadar boyaya kaçlık ve ne kadar oksidan kattınız acaba? postun üzerinden çok vakit geçmiş ama yardım gerekti ^^

    sağolun şimdiden.

    YanıtlaSil
  3. o zamanlar cosmoworl'lerde satılan bir boya alıyordum hatırlamıyorum markasını ama sonrasında koleston'un 6.1 tüp boyasını aldım bayadır onu kullanıyordum, oksidan volumünü hatırlamıyorum ancak çok az koyup 4 dakika bekletiyordum kaşımda.

    yardımcı olamadım kusura bakmayın. :(

    YanıtlaSil
  4. merhaba benim kaşımın bir tanesi beyaz boyamak için ne kullanmamı önerirsiniz

    YanıtlaSil