Followers

19 Nisan 2012 Perşembe

Garnier Skin Naturals Saf&Temiz 3ü 1 arada

En sevdiğim maskelerden birisi Garnier 3ü 1 arada. Biraz kirlenmiş gibi duruyor çünkü bitti, ama kesmedim çünkü yapısı yoğun ama akışkan olduğu için hepsini kullandım neredeyse. Neyse bu ürün diyor ki, ben içimdeki o mavi pıtırcıklarla sana maske yaparken, aynı zaman beni yıkama eli olarak da kullanabilirsin, bunlar da mı yetmedi, sana kul köle olur maske yaparım diyor. Bence en başarılıları cildinizi yıkadıktan sonra maske, diğeri ise peeling yapma özelliği. Bir çok peelingin yaptığı gibi pıtırcıklarını eritmiyor, onlar duruyor böylece istediğiniz gibi masa yapabiliyorsunuz. 

Benim cildim sivilceli olduğundan ben peeling özelliğini 1-2 kere kullandım o kadar ben bunu ürünü maske olarak kabul ettim, göğsüme bastım.

İyi özelliklerine bakarsak;
*Cildin temizlendiğini, arındığını hissediyorsunuz
*Aydınlık bir görüntü veriyor.
* Siyah noktaları küçültüyor
*Parlamayı azaltıyor
* Haftada iki gün uygulandığında, aktif sivilcelerde küçülme oluyor.
*Fiyatı gayeet iyi, ben 8 lira gibi bir şeye almıştım marketten sanırım.

Kötü olarak;
*Yapısı akışkan gibi birazz daha koyu olabilirdi
* Kokusu pek hoş değil

Tavsiye edilir, ayrıca roaccutane tedavim bitince bir tane daha edineceğim. Pihi.
*

1 yorum:

  1. peeling olarak nasıl kullanılıyor bilmiyorum nasıl yapıldığını? ama maske olarak kullanıyorum sivilceli ve yağlı bi cildim vardı parlamayı gerçekten azalttı. 2 yıldır kullanıyorum genelde banyodan sonra yapıyorum maskelerimi, cildimi çok iyi temizliyor sivilce ve yağ sorunumu baya bi azalttı diyebilirim :)

    YanıtlaSil