Followers

14 Nisan 2012 Cumartesi

Flormar Art Liner Swatches

Yine iyi kullanışlı bir eyeliner ararken Flormar'ın Taksim Şubesinden Artliner'ı gördüm daha önce hiç karşılaşmamıştım sadece dışı beyaz içi keçeli kalem gibi olan kolay kuruyan hiç kullanışlı olmayan kalem eyelinerı biliyordum neyse alayım dedim zaten 12 lira gibi bir şeydi. Neyse aldım, bence ucu gayet ince kolay istediğiniz gibi şekil verebileceğiniz, kolay güzel kuyruklar yapabileceğiniz bir fırçası var. Ancak bence fazla uzun o yüzden hakimiyet biraz zorlaşıyor ve bir de günlük makyada kullanılması biraz zor oluyor hem de parlak bir siyah olduğu için benim pek hoşuma gitmiyor.

Şöyle sıralayayım;

İyi olarak;
* Fırçası güzel, ince, güzel ince kuyruklar yapıyor
* Siyahı kömür karası değil gayet güzel bir siyah öyle griye kaçan siyahlardan da değil
* Kolay çıkabiliyor en azından Bioderma H2O ile
*Fiyatı gayet iyi
* Akmıyor, kokmuyor.
Kötü olaraksa
* Fırçası ince ama çok uzun tecrübeli değilseniz zorlanırsınız alışmak zaman alıyor
* Siyahı parlak bir siyah günlük kullanıma pek yakıştıramadım ama bu benim için tabi

Biterse bir daha alırım ne ki yani =))
 




4 yorum:

  1. Benim ekranda koyu mavi gibi gözüküyor, post´u okumasam ne güzel maviymis yazardim ; )

    YanıtlaSil
  2. Hadi ya ben de siyah olarak gözüküyor acaba ben mi çekemedim dur bir gözüme süreyim de öyle çekeyim bak hala koyu mavi mi olacak =)

    YanıtlaSil
  3. Bu benim gözümde aşırı derecede yanma yaptı.acaba sizde de oldu mu?

    YanıtlaSil
  4. ben de olmadı ama yakın arkadaşımın gözünü kıpkırmızı yaptı sanırım alerjik bünyeler için iyi bir eyeliner değil ama alınıp denenesi bir eyeliner çünkü gayet ucuz. =)

    YanıtlaSil