Followers

28 Mart 2012 Çarşamba

Roaccutane Tedavisi için Olmazsa Olmaz ve Kullandığım Ürünler - I

Dudak nemlendirmesi için en önemli ürünler; 
Hametan 30 g Pomad
Nivea Lip Care Essential


Blistex MedPlus
Oriflame Tendercare
Bunların her birini kullandım ve kullanıyorum, hamedan çok güzel tedavi ediyor ama günlük kullanım için çok uygun değil genellikle gece yatarken sürüyorum. Tendercare ve Medplus ise bir yerde durup makyaj tazelendiğinde rahatlıkla kullanılabilen ürünlerden. Nivea ise her montun, trençkotun, çantanın, cüzdanın içinde olup her yerde, her anda kullanılabilenderden. Ben memnunum hepsinden.
Yüz için;
Bepanthen Krem
nemlendirmek için geceleri yatmayan önce sürüyorum ama ikin, üç günde bir
Oriflame Optimals Oxygen Boost Yüz Spreyi 
bazen çok sıcak basıyor, o zaman rahatlaması ve nemlendirmesi için sıkıyorum. Elimle bir şeyler sürmediğim için daha rahat soyulmuyor ya da pul pul olmuyor en azından.
Sebamed 45 Faktör Yüz Güneş Kremi
 memnun değilim bembeyaz yapıyor yüzü benim bu kuru yüzümü bile parlatıyorsa kim bilir ne yapar ve çok yoğun. Ben aslında Avene'den memnundum ama o yağlı ciltler için yeni bir şey almadan bunu kullanmaya devam edeceğim.
Garnier Kafeinli Kapatıcı Göz Roll-on
gözlerim kuru demiştim stick concealerlar pul pul yapıyor bu en azından nemlendiriyor ve ferah bir his veriyor, pudra ile de sabitlenmezse çizgilere boğuluyor ama en azından doğal duruyor.
Vichy Purete Thermale Solution Micellare ben bundan çok memnunum rimelimi çıkartırken gözümü yakmayan ve kurutmayan tel makyaj temizleyici, Bioderma Sensibio H2O'u da deneme fırsatı buldum ama benim gözümü yaktı, küçük galonu bitince ve tedavim bitince yeşil olanı alacağım bunu sevmedim. En iyisi bulunana kadar kurutmayan, yakmayan rahatlatan Vichy. =)
Vichy Purete Thermale 3ü 1 Arada Cilt ve Göz Makyaj Temizleyi
Bundan gözüm için değil yine yaktı çünkü, cildim için memnunum. Elinize alıp sürüyorsunuz sonra beklayip, pamuk ile siliyorsunuz. Hem nemleniyor hem de allık, pudra gibi makyajınızı temizliyor. Nemlendirmesine iyi bir puan verebilirim aslında. Bu kuru cilde bunları yaptı ise.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder